Wednesday, April 2, 2008

SAYU..


Hari nie satu hari yang panjang wat aku...perasaan aku sayu sgt..sedih...sayukan apa..?sedihkan apa...?sedang aku xde masalah yg nak difikirkan...maybe tumpang rasa apa yg kawan aku rasa ketika ini...aku tau dia dalam keadaan yang xceria..tapi aku xleh kongsi bersama sbb dia diam seribu bahasa...



Sepanjang hari kat opis..kalau selalunya aku xbanyak kejer tapi hari nie aku banyak kejer...start dari pagi sampai ke pukul 2 lebih baru kejer aku siap...tapi kali nie aku siapkan kejer ngan jiwa yg kosong...kosong betui2...fikirkan apa aku pun xtahu..hal kawan aku pengaruhi aku betui....dan yang paling wat aku rasa jiwa kacau...sayu ..sedih...sbb aku lapaq...lapaq sgt2...huhuhu nak tinggal kejer xleh...aku kena siapkan dulu...call kedai makan bawah line bz je...habis tu dok geram sorang2....selagi xjumpa makan selagi tulah mood aku macam2....huhuhu...lapaq nie awatlah lambat sgt order sampai...

No comments: