Saturday, April 5, 2008

GHATERING KEDAH GROUP 2008...



Hmm masa nie aku ngantuk sgt2..mata pun lali je...tapi dah nama pun masuk opis maksudnya kena kejer xkan nak tiduq plak..hehehe awai pagi lagi aku dah curi tulang wat hal sendiri...sementara nak download gambaq2 gath ke fs..aku sambil2 wat blog nie...hari sabtu pagi 5/4/2008 (28 rabiaulawal 1429) aku ikut gorup chat kedah gi gath ke pendang lake...mulanya aku seganlah jugak..iyalah aku niekan jenis lambat sikit mesra ngan org...tapi aku join jugak..kui 7.30 kami berkumpul kat plaza tol..cam biasa aku yg selalu lewat..kami konvoi ramai2 ke pendang lake.hehe best tau..kalau ikut plan upacara bermula kui 9...tapi disebabkan kelewatan ketibaan vip..vip..upacara bermula pas lunch...walau pun lambat sikit aktiviti bermula tapi yg pastinya....mmg best..ada pelbagai permainan..kami dibahagikan kepada 3 group..aku dalam group 2..satu group terbahagi kepada 6 org...ada tarik tali..lari dalam guni...roda2 dijalanan...cari coklat dlm tepung..kukur kelapa yang paling besyt..karaoke...mmg gempak sgt....
tapi disebabkan dok melalak sampai 3 pagi..sekarang aku dah ngantuk sgt...sgt mengantuk....xtahan lol........zzzzzz

No comments: