Saturday, April 12, 2008

AUTO N MANUAL


Aku kalau bab drive mmg leceh sikit...dulu mula start blajaq bawa keta aku bawa manual...tapi mmg aku xpandai...last2 aku xbawa keta...tapi bila ada peluang dapat keta sendiri aku beli yg auto...fuhh mmg best bawa...cukup2 senang...sebelah tangan leh masin masej...sebelah kaki leh lipat naik atas...ha kira seronoklah time tu....tapi...hukhukhuk...baru2 nie aku tukaq keta baru...adeh la...kali nie beli yg manual...mak oii sakit...bawa keta tesemput2...nak sampai satu2 destinasi penat betui...jap2 keta mati...jap2 keta semput...sampai aku pun turut semput...letih betui...tapi akhir2 nie dah ada kemajuan...dah pandai sikit aku nie...moga cepat2 pandailah..xtahan tau camni....ada sekali tu mati tengah2 jalan...malu oii...rasanya cam baru je blajaq bawa keta...
tapi bila aku pikiaq balik elok jugak aku tukaq manual...atleast apa2 halaku leh tumpang keta adik beradik yg lain...kalau tak pakai ke "sut" lah aku xtau bawa...

No comments: