Monday, April 27, 2009

INTERVIEW..AGAIN...




Lately nie kerap pulak aku gi interview...iyalah aku kan bakal penganggur....xkan nak dok saja je...hmm kali nie aku dapat phone call untuk interview kat satu construction firm..hmm agak besar n kukuh company nie....
1st gi interview hati aku tenang je....tapi untuk 2nd nie..aku berdebar je..bukan sbb takut tapi xtahu la...hati berbelah bahagi..masa sessi interview aku rasa nak cakap xcakap je...jiwa jadi kacau je...nak cakap extra berfikir pun xjugak...cuma kalau boleh aku nak kekal kat tempat sekarang....rasa cam xnak je berpisah dari sini..
balik rumah aku rasa nak marah je...mlm lak alahai rasa sedih sgt...sgt2 sedih la...pastu mulalah nak meleleh air mata....
hai bayangkan tengah nakinterview leh dok mesej2 bos lagi...siap dia camana dah ker belum...camana sessi interview..lagilah berat aku nak benti kalau camni....
tapi apa nak wat..hidup kena teruskan gak...
hmm nie minggu2 terakhiraku kat sini...dah start kemaskan barang pun...hati lak...alahai...sedih la...hmm xleh layan sgt perasaan camni...kalau tak...xtahu la...

No comments: