Saturday, April 25, 2009

FORUM.....

sejak dua menjak nie aku gila berforum...
bosan chatting...bosan games..bosan blog..
so belajar berforum...

tapi secara xsengajalah...kononnya aku masuk forum nie just nak promote blog bos aku je..
salah satu cara xnak makan gaji buta..nak wat benda yang berfaedah...kononnyalah..

tapi...
alahai...dah jadi lain cite da....
blog dia kemana...aku kemana....
aku dah pandai berkawan ngan kawan2 forum...
tapi aku macam akulah...
kawan camgitu2 je...

tapi sejak aku jumpa sorang forumer pompuan nie...
aku dah mula belajar berkawan ngan yg lain..
tapi tetap maintain cam gaya aku...
di alam cyber nie xsama berkawan di alam maya..
so patut padan je...

satu hari aku ke kl...
member forum tau aku nak ke sana..
so bila je ada kat sana dia org call n nak jumpa..
aku ok je...no hal coz groupkan...

alamak member tu mai cari kat mana aku ada...mai ambik aku n bawa jumpa kawan2 lain..
mula tu aku segan siot...almaklumlah aku niekan kurang pandai bergaul sgt ngan org...
tapi aku wat2 xtau je...bak kata fafau...layanzzzzz.

kat sana aku jumpa 3 org geng forum..hmm baik2lah...walau pun pelbagai usia..tapi oklah...aku rasa senang..leh join...rasa cam jumpa kawan lama je..

sekarang aku masih berforum...tapi cam biasalah...setakat patut padan je...xnak over2...nampak je matang2 kat situ...tapi sekali air bah sekali pantai berubah da..bila je gaduh habis dicerita kat thread...hmm aku xsuka keadaan camgini...time baik semuanya ok...time gaduh mulalahkan....ahh xmatanglah camtu....xbest pun...
so pendek kata baik jgn terlalu rapat sgt.....lagi pun...hehehe aku nie sapalah yg org nak berkawan nagn aku...habuk pun tarak...kopak adalah...dah tu baakl penganggur...hmmm...walau camana sekali pun aku....aku tetap bersyukur ngan apa yg aku ada....susah..suah aku sekali pun...xsampai aku menyusahkan org...insyaallah..moga ada sinar untuk aku kat hari depan....

No comments: