Sunday, March 30, 2008

PART TIME

Aku bukan jenis yang pandai bahagikan masa untuk berkerja dilain2 tempat...tapi tah camana kali ni bila sorang kawan offer aku wat part time kat tempat dia..aku leh setuju je...hatilak 50-50...tapi aku wat jugak...kemarin 1st day aku kejer..hmm blur je aku rasa...tapi kejer jalan..xbiasala kat opis org...opis sendiri selesa lagi...iyalah sementara nak biasa je....tapi rasanya aku xlama...hehehe rasa cam ..camana ha...ala rasa rugilak bila masa rehat aku dah xde...aku terpaksa miss rancangan tv...xpa la...aku wat apa yg patut je...pas dah ok sikit aku pun ...apa lagi jalanlah...2nd day aku dah cakap xleh nak pi...biasalah bila after office hour aku ada plan sendiri..hari nie aku bagi alasan nak shopping ngan mak...memang betui pun...hari nie last sales...rugi tau kalau tak pi...shopping time sales nie untung...kira bijak membeli menang memakailah....time kejer..kejer gak tapi masa luaq aku camana pun tetap kena luangkan....ann



No comments: